De zoekweg naar uniekheid in webshops en websites

Wij van Utilewebsites.nl realiseren veel oplossingen in opdracht van klanten voor hun website en webshop. Vaak horen wij van klanten als ze een oplossing willen dat ze eerst bekijken hoe bol.com of coolblue.nl dit oplost in hun website.

Uiteraard wilt u vertrouwd overkomen met uw webshop en we hoeven zeker niet telkens het wiel opnieuw uit te vinden. Toch hebben wij in brainstormsessies soms onze bedenkingen of we telkens bepaalde oplossingen dienen over te nemen van de leading ones. Gezien de concurrentie online enorm is toegenomen heeft men denk ik iets meer lef nodig om juist meer onderscheidend te zijn in de ontwikkelen. Echter is men terughouden om daar budget voor vrij te maken, want stel dat het niet werkt....

We leren door vallen en opstaan en als u tracht iets unieks te ontwikkelen leren we van elke stap die we maken wat kan leiden tot iets dat in de toekomst nog succesvoller kan zijn.

Wellicht is de eerste vraag wat maakt ons bedrijf authentiek en bijzonder.

U kunt zich de volgende vragen stellen

- Waarom ben ik ondernemer geworden
- Waarom sta ik elke ochtend met plezier op om hier mee bezig te zijn
- Op welke manier wil ik de wereld veranderen? waar stoor ik mij aan?
- Wat voegen we toe aan het leven van onze klanten
- Wat mist mijn klant als we niet meer bestaan

Authentieke Groei is de weg naar binnen door dit te vinden kunt u zich Authentiek en Onderscheidend Positioneren. U bent uw eigen merk en u gelooft daarin. Authentiek Positioneren is de kracht om uw zelf in uw markt ( Niche ) te kunnen onderscheiden. Een manier om uw zelf te Zijn en vanuit een sterk bewustzijn een succesvolle connectie te maken met de belevenis wereld van uw doelgroep.

Wanneer u de connectie heeft gevonden en u wilt brainstormen over u ideeën, dan helpen wij u graag. Onze contactgegevens vindt u bij contact